FAQ - E-mail

Jak nastavit mého e-mailového klienta, například Outlook Express?

Na našich stránkách s dokumentací najdete přehledné návody pro nastavení nejpoužívanějších programů pro e-mail.

V mém e-mailovém klientu je možné přijmout zprávy, ale odesílání zpráv se nezdaří.

Zkontrolujte, prosím, nastavení vašeho odchozího (SMTP) serveru pro poštu. Pro odesílání zpráv je ve většině případů nutné použít SMTP server vašeho poskytovatele připojení k Internetu.

Proč se mi při připojení k e-mailové schránce zobrazuje hlášení, že certifikát není možné ověřit?

Pravděpodobně nemáte korektně nainstalovaný certifikát certifikační autority IglooNET. Postupujte, prosím, podle následujícího návodu.

Je možné pro přístup k e-mailu použít i nešifrované verze protokolů POP3 nebo IMAP?

Nešifrované POP3 a IMAP přenosy z bezpečnostních důvodů nepodporujeme. Na nešifrovaném komunikačním kanále je poměrně snadné získat vaše heslo k e-mailu a získat tak přístup k vaší e-mailové schránce.

Kde mohu spravovat e-mailové schránky pro mou doménu?

V našem administračním rozhraní IglooNET můžete přidávat nové e-mailové schránky, modifikovat existující e-mailové schránky, měnit hesla ke schránkám a mazat je.

Jak mohu nastavit "aliasy"?

Aliasy lze nastavit v administračním rozhraní kliknutím na položku "přesměrování".

Jak mohu nastavit posílání kopií zpráv na jiný e-mail, případně na mobil?

Pokud se přihlásíte na svůj e-mailový účet přes webového klienta , můžete si nahoře v menu vybrat odkaz Možnosti a pokračovat do kategorie Filtry. Tam lze nastavit přeposílání kopíí, celých zpráv, upozorňování na mobil nebo třízení do složek či mazání zpráv na základě jednoduchých pravidel.

Jak mohu nastavit "doménový koš"?

Doménový koš nastavíte v administraci přes položku Doménový koš v části E-maily

Ověřit dostupnost domény

. 

Nápověda

Novinky

Chcete pravidelně dostávat informace o novinkách? Přihlašte se k odběru právě zde:

 

 
E-mail | Administrace
e-mail
heslo